<

Mina mål 2018
publicerat

Självklart har jag likt många andra "nyårslöften" även fast jag väljer att kalla dem nyårsmål. Jag tycker det sänker prestationen lite och på så vis kan en satsa mer och förhoppningsvis hålla målen också. Mina mål för året är.. 

1. Springa milen utan att stanna. 
Japp, det kanske viktigaste målet rent träningsmässigt för mig. Jag vill verkligen springa milen, helt prestationslöst utan tid.

2. Vara betydligt snällare mot mig själv.
Detta tror jag finns på listan varje år men i år känns den extra viktig. M säger ofta att jag är så elak mot mig själv och jag märker att han blir ledsen vilket gör mig ledsen. 

3. Gå på minst 12 dejter med M. 
Det vill säga en i månaden. Vi har en bokad i helgen, nästa månad fyller M år och då har jag planerat en kväll och i mars åker vi på hotellövernattning en helg som han får i födelsedagspresent utav mig. Jag vill ha en gång i månaden då vi gör något tillsammans, vi kanske får tillfälle att göra oss fina och bara umgås och fokusera på varandra. 

4. Äta rent och hålla mig till "planen". 
Det vill säga att hålla mig till de kalorierna jag har, inte äta godis nu under januari (planerar att ta en månad i taget) och begränsa snacks till helgen om det ens är nödvändigt. 

5. Bevara kontinuiteten i träningen. 
Jag har som mål att träna 3-5ggr i veckan varpå minst ett löppass i veckan. Hittills går det bra och jag mår bra av träningen. 

Jag hade för mig att jag hade fler mål men det kanske är lagom såhär. Kanske fyller jag på listan allt eftersom men dessa 5 punkter är dem jag tänker mig och ser framför mig att jag vill fokusera på. Jag tror det blir hur bra som helst. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET Mina mål 2018 HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback