<

HELG!
publicerat

Godkväll. Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk i mina ben att jag på riktigt har svårt att gå. Det brukar ta mig runt 10-12 minuter att gå till skolan och imorse tog det nästan 17. Jag har verkligen kommit dit då jag verkligen kan pressa mig lite extra än vad jag tidigare gjort. Jag vill känna mig stark och det är en stor motivation, vilket gör att jag oftast orkar pressa lite till.
 
MOTIVATION via pinterest. 
 
Fredag kväll och äntligen är det helg. Denna vecka har varit lång och seg och trots att det varit korta dagar i skolan har jag känt mig otroligt trött. Vi känner oss färdiga med det vi gör nu och därför ska det bli kul att gå på kursintroduktion på måndag, för praktik och termin sex! 
 
Men först lite helg. Imorgon ska vi åka och hämta ut lite mat vi shoppat online, det är så smidigt och funkar så bra för oss. Vi behövde fylla på inför helgen och det blev perfekt att kunna hämta imorgon förmiddag. En bra sak är att det inte bidrar till en massa extra "som man är sugen på" utan vi får bara hem det vi egentligen behöver. Jag hade tänkt att träna och vi pratade eventuellt om att åka skridskor också. Vi har en skridskorbana bara några hundra meter ifrån där vi bor. På kvällen har vi bokat bord på en restaurang för att fira oss lite och jag har en dröm om att vi kommer fortsätta med det livet ut, trots hur livet ter sig. Det är så mysigt att gå på restaurang, äta god mat och bara prata om precis allting. Det är något speciellt att boka ett restaurangbesök och ha det framför sig. 
 
 På söndag hade jag tänkt att plugga och förbereda mig lite inför nästa vecka. Vi börjar med en veckas praktik och det är ett grupparbete som ska göras och en en hel föreläsningar som ska kikas igen (på valfri plats) och en H_E_L_D_E_L litteratur. Men det blir nog kul, ser fram emot våren.
 
Nu ska jag fortsätta se en serie och strax knoppa. Känner mig trött trots att jag sov som stock inatt men antar att det beror på att sömnen har varit dålig under veckan. Vi hörs! 

Kommentarer
Ulrica

Hej, vad duktig du är med träningen och dina matlådor, är verkligen ett bra tips både i smidighet men också ekonomisk vinkel. Härligt med besök på restaurang, ha det så trevligt och mysigt. Kram!


KOMMENTERA INLÄGGET HELG! HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback