<

Dagens träning
publicerat

 
Ser ni vilken fantastisk vy jag möttes av när jag klev ut imorse? Ser det ut såhär varje morgon har jag inga problem att det är tio minusgrader eller hur tidigt jag börjar. Jag fick snabbt känslan om att det skulle bli en bra dag och det blev det. Vi har jobbat med examensarbetet, filat på våra CVn och jag har sökt jobb!! Nu är bollen i rullning för om 4 månader och 3 veckor tar jag examen. Herrejösses! 
 
Träningen iallafall. Det blev..... BEN!!! Jag hade både energi, lust och ork kände jag så när jag promenerade bort till gymmet kände jag mig verkligen redo för benpass. Det gick väldigt bra och jag har fyllt på med energi och motivation. 
 
 
Nu ska jag ta kväll här. Middag är i magen tidigt eftersom jag var så hungrig efter gymmet. Ska kika ikapp några youtube-videos och sedan ska jag se farmen. Kanske ska jag färga utväxten jag fått och lägga ansiktsmask. Återstår och se. 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET Dagens träning HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback