<

Kursstart och mellanmål.
publicerat

Oj vilken tidig morgon det blev imorse. Vi hade kursintroduktion 08.15 och det är utan tvekan det tidigaste jag lämnat lägenheter på mycket länge. Under examensarbetets gång har jag haft klockan ställd på 08.30 varje morgon. Men det är bra att förbereda sig eftersom det nu kommer 16 veckor med tidiga mornar på praktiken. 
 
Vid 12 var introdagen slut och jag och mina gruppkamrater hade pratat ihop oss och börjat med arbetet så jag promenerade hem igen och åt lunch innan jag åkte till gymmet. En MYCKET trött dag så det blev enbart motionscykel och strech. 
 
Dagens andra mellanmål blev iallafall en av mina favoriter just nu. 1 dl naturell lättyoghurt med 3 dl hallon som jag mixar med lite vatten så blir det en krämig konsistens. Blev lite för mycket vatten så den blev lite vattnig men det är så gott ändå. Mycket kolhydrater men desto mer protein i tidigare mellanmål. ca 100kcal. Föredragsvis äts/dricks den tillsammans med något men för min del idag blev det sen lunch och nu är ju klockan snart middagsdax! 
 
 

Kommentarer
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Det SER riktigt gott ut :) Ibland är det enklaste allra godast :*


GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningens blogg: http://goforfit.se/


KOMMENTERA INLÄGGET Kursstart och mellanmål. HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback