<

Dejtlördag och slösöndag.
publicerat

Hallå söndag. Egentligen en ganska härlig dag då en kan gå hemma, pyssla, laga långkok, städa, plocka och fixa och förbereda sig inför veckan. Precis det har jag gjort hittills idag. Ibland får jag BRUTAL söndagsångest men inte idag. Kanske för att det är kursstart imorgon och vårterminen börjar "på riktigt". Då vill jag städa och ha göra fint och känna att det är fräsch och rent. 
 
Det var mysigt igår kväll. En härlig grej var att jag hade på min en jeansskjorta jag aldrig använt på grund av att den varit förliten och jag inte har känt mig bekväm i den. Nu däremot satt den bra och jag kände mig väldigt bekväm och fin i den. Mycket härlig känsla. Vi åt på texas longhorn och blev ärligt talat inte imponerade. Jag åt halloumibörjare men tog bort brödet då det var degigt och pommesen var supertråkiga så större delen av dem blev kvar på tallriken också tyvärr. Halloumin var supergod och salsan som serverades till också. 
 

Efteråt gick vi och spelade biljard och jag fick storstryk. Jag tycker det är otroligt roligt men jag behöver ha ett X antal gånger till innan jag ens kan utmana M i att vinna. Jag vann en omgång men det var för att han hade ner den helsvarta haha. Det var superkul iallafall. Efter biljarden gick vi till skybar och tog en drink innan vi promenerade hem, jag såg en serie och sedan somnade gott.
 
 
Jag har rensat och städat i köket och har en köttgryta i slowcookern som vi ska äta till middag ikväll vilket jag ser fram emot då det doftar väldigt gott här. Nu ska jag äta lunch iallafall och sedan plöja lite kurslitteratur. På eftermiddagen har jag tänkt att träna, vi får se om det blir ett pass på gymmet eller om det blir en långpromenad istället. 
 
Ha en fin söndag. 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET Dejtlördag och slösöndag. HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback