<

Dagens frukost och planer
publicerat

Godmorgon. Vad härligt att vakna upp till ett helvitt Västerås. Piggar upp direkt då det blir så mycket ljusare. 
 
Nu sitter jag och äter (dricker) frukost. Dagens frukost är en smoothie med allt vad jag brukar äta till frukost + en banan mixat i ett glas med ett ägg till och självklart kaffe. Har haft en morgontrött period så gjorde smoothien och kokade ägget igår för att underlätta morgonen. Lyx! 
 
 
 
Idag ska jag till skolan en sväng och sedan ska jag fara till gymmet för antingen ben/rumpa eller rygg. Beror helt på hur jag känner mig när det väl är dags. Jag planerar oftast inte utan tar det när jag väl är där. 
 
Nu ska jag borsta gaddarna, klä om (med underställ och rubbet, här är det -9 grader) och sedan ta en frisk morgonpromenad till skolan. På återseende..
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET Dagens frukost och planer HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback