<

Ännu mer FoodPrep och lite snackelisnack
publicerat

Halli hallå. En vecka har redan gått, fort dessutom. Nu är praktiken igång och det är ju en hel del med det. Jag har varit lite förkyld under veckan och eftersom det är fyra ganska viktiga veckor framöver med praktik (och slutseminarium med C-uppsatsen) har jag inte tränat något alls denna vecka utan satsat på praktiken, god sömn och kost (dricka mycket vatten osv). Imorse visade vågen -0,8kg och det är jag väldigt nöjd med med tanke på lördagens tjejhäng och en söndag med fart och fläng så jag åt vid 12 och nästa gång vid 20-tiden. 
 
Det är ju verkligen lättare att hålla rutiner när jag har ett schema och "jobbar". Har praktik 13.30-22 lördag och 8-15.30 söndag och då är det ju "frukost" på förmiddagen, lunch runt 12 och sedan eftermiddagskaffe om tiden finns. När det är kväll blir det oftast bara middag och kaffe men under kvällspass är jag aldrig lika hungrig. 
 
Förberedde matlådor idag för helgen (och lunch till mig idag) eftersom det behövs. Det kan ha varit det godaste jag ätit på länge. Tanken var att det skulle bli pannbiff men jag upptäckte försent att vi inte hade ägg men körde på ändå - blev mer nötfärs-sås-grejs men de innehöll gul lök och dijonsenap. Serverades tillsammans med potatis i ugn och grönsaker. 
 
Ser inte så aptitligt ut men det var fruktansvärt gott. 
 
Jag har städat nu på förmiddagen och eftermiddagen ska ägnas åt att opponera på en annan c-uppsats. Slutseminarium på torsdag förmiddag och jag känner mig så redo att få "gå vidare" från denna kurs sen. Självklart lär det ju inte vara slut efter seminariumet men att ha gjort det är en stor grej i det hela. 
 
Eftersom jag inte tränat något under veckan och haft en del praktik har det varit lite dålig uppdatering här men jag räknar med att vara tillbaka på gymmet inom kort och då blir det kanske någon träningsuppdatering. :-) 
På återseende! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET Ännu mer FoodPrep och lite snackelisnack HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?


E-MAIL (Publiceras ej):



BLOGG:


KOMMENTAR:

Trackback